REKLAMACIJE I POVRATI

OŠTEĆENA ROBA U TRANSPORTU

Ukoliko se dogodilo oštećenje robe prilikom dostave kurirske službe molimo Vas:

  • uz prisustvovanje dostavljača fotografirati oštećeni paket
  • nakon toga Vas molimo da otvoriti paket i provjeriti ispravnost pošiljke. Ukoliko ima oštećenih proizvoda reklamaciju nam prijaviti pisanim putem priloživši fotografije pakiranja i oštećenog proizvoda.
  • troškove transporta snosi kurirska služba

 

KRIVO ISPORUČENA ROBA

Kada se količina, ili isporučeni proizvod razlikuje od Vaše narudžbe molimo Vas da nas o tome obavijestite i mi ćemo grešku ispraviti o našem trošku u roku od najviše pet radnih dana.

 

KRIVO NARUČENA ROBA

Povremeno se događa da kupac naruči krivi proizvod, ili iz nekog drugog razloga želi zamijeniti taj proizvod. Nema problema, obavijestite nas unutar 10 radnih dana od narudžbe robe i mi ćemo Vam zamijeniti proizvod, ili vratiti novac po dolasku proizvoda na naše skladište. Proizvod mora doći neoštećen u originalnom pakiranju. U ovom slučaju trošak dostave ide na vaš račun.

 

VAŽNA ZAMOLBA

U poslovanju se događaju greške. Bitno je da se greške mogu ispraviti na obostrano zadovoljstvo.

 

Ukoliko primijetite, ili posumnjate da se dogodila greška, molimo Vas da:

  • ne pišete po pakiranju proizvoda
  • ne otpakirate proizvod.

nego nas nazovite  na TEL: 047/ 432 100, 095 1655 655, ili nas kontaktirate na

e-mail: prodaja@dmm.hr   kako bi spriječili štetu koja se ne da popraviti.