Reklamacije i povrati

Ispišite sadržaj

REKLAMACIJE I POVRATI

Oštećena roba u transportu

Ukoliko se dogodilo oštećenje robe prilikom dostave kurirske službe molimo Vas da oštećeni paket i robu fotografirate i fotografije pošaljete nama kako bi vam oštećenu robu mogli zamijenit bez troškova za vas.

 

Krivo isporučena roba

Kada se količina ili isporučeni proizvod razlikuje od Vaše narudžbe molimo Vas da nas o tome obavijestite i mi ćemo grešku ispraviti o našem trošku u roku od pet radnih dana.

 

Krivo naručena roba

Povremeno se događa da kupac naruči krivi proizvod, ili iz nekog drugog razloga želi zamijeniti taj proizvod. Nema problema, obavijestite nas unutar 10 radnih dana od narudžbe robe i mi ćemo Vam zamijeniti proizvod ili vratiti novac po dolasku proizvoda na naše skladište. Proizvod mora doći neoštećen u originalnom pakiranju. U ovom slučaju trošak dostave ide na vaš račun.


VAŽNA ZAMOLBA

U poslovanju se događaju greške. Bitno je da se greške mogu ispraviti na obostrano zadovoljstvo. Zato vas molimo da ukoliko primijetite, ili posumnjate da se dogodila greška, da:

  • ne pišete po pakiranju proizvoda
  • ne otpakirate proizvod.

Molimo vas da nazovete našu prodaju na TEL: 047/ 432 100, ili nas kontaktirate na e-mail: prodaja@dmm.hr kako bi spriječili štetu koja se ne da popraviti.